Monday, October 22, 2007

MyTeam2 - Pengantin melarikan diri...

"Sejarah akan dicipta pada 21 Oktober ini semasa menentang pasukan Indonesia..." itulah kata-kata yang terpampang dalam iklan TV. Apabila bertembung dengan pasukan B19 Tahun Indonesia diperlawanan tempohari, pasukan Myteam 2 nampaknya segan dan goyah untuk mempamirkan corak permainan yang diharapkan oleh peminat-peminat Myteam 2 yang membanjiri Stadium Bukit Jalli dari petang Ahad mingguy lepas.

"Persiapan untuk persandingan sudah dibuat, orang ramai sudah dijemput namun pengantin melarikan diri..." itulah kata-kata jurulatih MYteam 2 apabila diminta mengulas prestasi MYteam 2 menentang pasukan Indonesia. Satu lagi mungkin tak dinyatakan oleh sesiapa ialah semangat pasukan yang ditunjukkan oleh pasukan Myteam 2.

Adakah patut penyerang MYteam tidak mahu menghantar bola kepada rakan sepasukan yang tidak dijaga oleh pertahanan pasukan Indonesia kerana semata-mata ingin menjaringkan gol walaupun diasak oleh dua permainan pertahanan Indonesia. Apakah Mike ingat nak cipta nama sebagai penjaring pertama MyTeam atau nak pasukan MYTeam menang...renung-renungkanlah tentang sikap mike itu.

Selepas kekalahan ini, adakah rancangan realiti MYteam akan diteruskan untuk mencari pemain bolasepak...Terkejut melihat ada pemain yang terpilih peringkat terakhir membuat perkara-perkara yang sepatutnya dibuat oleh pemain bolasepak. Mana pi displin hanpa ha! Pi mai pi mai tang tu..no..tak dan

No comments: